Innsyn og postliste
Innsyn i kommunens dokumenter
Våre saksdokumenter er tilgjengelig for innsyn med mindre lov eller forskrift med hjemmel i lov er til hinder for å gi innsyn.
Innsyn får du via postlista, som inneholder en oversikt over intern og ekstern korrespondanse i kommunen.
Vi publiserer ingen tekstdokumenter i postlista, kun registreringene.
Offentlig innsyn, partsinnsyn og politiske møtedokumenter
Det er offentlighetsloven med forskrifter som regulerer offentlig innsyn og forvaltningsloven med forskrifter som regulerer partsinnsyn.
Kreves innsyn i dokument unntatt offentlighet vil det likevel bli vurdert å gi helt eller delvis innsyn.
Innsyn får du via vår postliste som inneholder en oversikt over all intern og ekstern korrespondanse i kommunen, unntatt for person-/klientsaker. Her finner du også politiske møter og saksdokumenter hvor også tekstdokumenter publiseres.
Postliste
Politiske møter og møtedokumenter
Slik finner du møteinnkalling og møteprotokoll fra perioden 01.05.2008 - 30.04.2022:
Se politiske saksdokumenter i perioden 1. mai 2008 - 30. april 2022
- Klikk på boksen ovenfor
- Velg møtedato og utvalget du ønsker
- Møteinnkalling og møteprotokoll finner du på høyre side
Innsyn Værnesregionen brann- og redningstjeneste
Under VR-Brann- og redningstjeneste kan du søke i tittelfeltet eller klikke deg inn i boksen hvor kommunenummeret for Selbu kommune ligger (5032)
Innsyn i dokumenter du ikke finner på postlista
For innsyn i eldre dokumenter og partsinnsyn vennligst benytt vårt skjema for innsynskrav.
Be om innsyn